Artikelen door Partner
Binnenkijken bij mode ondernemers: Next Level Fashion Nederland op RTLZ
De Nederlandse modewereld is een geweldige bedrijfstak die veel verschillende uitdagingen durft aan te gaan. Innovaties en nieuwe trends zetten Nederland in de modewereld op de mondiale kaart. Broadcasting gaat dit bij een breed publiek in beeld brengen. Over 5 maanden zendt RTL Z een reeks uitzendingen uit waarin we deze fascinerende wereld...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
De 20ste EuroShop in 2020: toekomstgericht en dynamisch
Veel vraag van exposanten +++ acht belevingswerelden +++ key-players aan boord +++ omvangrijk vakprogramma +++ EuroShop profiteert van de verbouwing van het beursterrein +++ online magazine EuroShop.mag 365 dagen actueel EuroShop 2020, The World’s No. 1 Retail Trade Fair, is innovatieplatform, trendsetter, discussieforum en een vuurwerk van...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Timberland- Designing a brand with global appeal and local expertise
One of the most recognisable and popular brands in the world, premium outdoor lifestyle brand Timberland has truly universal appeal, with many people across the globe having owned a pair of its iconic yellow boots at some point in their lives. Recently, the brand has undergone an intensive Creative Vision project in which it looked back at its...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Frans Muller: “Met TCOG blijven we vooruitstrevend op IT-gebied”
Frans Muller Benelux B.V. is totaalleverancier voor schoenverzorgingsproducten, inlegzolen en schoenaccessoires. En distributeur van een vijfentwintigtal kwaliteitsmerken, zoals Collonil en PEDAG. Door de wensen van de branche in de gaten te houden en technologische ontwikkelingen te omarmen, gaat het bedrijf met de tijd mee. Frans Muller is een...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
Zo haalt u het meeste uit Black Friday: 3 tips
Ieder jaar wint het van origine Amerikaanse Black Friday aan populariteit in Europa. Grote retailers spelen al langer in op de hype met grote kortingsacties, maar ook zelfstandige retailers lijken steeds meer mee te liften op het succes van de dag na Thanksgiving. In tegenstelling tot Amerika, waar filmpjes van hysterische mensenmassa’s voor...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
8 strategieën die de time to market voor fashionbedrijven verkorten
Snel, sneller, snelst. De consument wil het hier en nu. Maar hoe kun je als merk of groothandel in de fashionbranche aan die hoge eis voldoen? Reflecta Automation heeft 8 tips voor je op een rij gezet waarmee jij je fashioncollecties sneller bij de consument krijgt. • Consolideer leveranciers Als je meerdere inkooporders en relaties moet managen...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
Eastpak, a Maverick collaborator
When lifestyle brands collaborate with other brands it can be a union of entities that brings excitement and a boost to the bottom line. Marketing executives have long looked to the pairing of brands for invigoration, to reach new communities and generate buzz, yet for some companies collaborating plays a more intrinsic role and goes beyond the...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Francq Colors Trend Studio - Color Trend Seminar Spring-Summer 2021
Komt er een einde aan de vrouwelijke interieurs met zachte vormen en texturen? Wat bedoelen we met de 'neo-chaletstijl'? Worden lila en oranje effectief het nieuwe roze? Ontdek de antwoorden op deze vragen tijdens het Spring-Summer 2021 Color Trend Seminar op dinsdag 26 november bij Fosbury&Sons 'Alfons'! Tijdens een inspirerende presentatie...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Succesvolle zesde editie van Dutch Sustainable Fashion Week, met een blik op de toekomst van duurzame mode
Amsterdam, 15-10-2019 – Afgelopen week van 4 t/m 13 oktober 2019 vond de zesde editie van het grootse landelijke duurzame mode evenement Dutch Sustainable Fashion Week (DSFW) plaats. De campagneweek stond in het teken van duurzaamheid en innovatie in mode, met terugkerende thema’s als circular fashion, waste reduction en (new textile)...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Bouw aan een sterke retail-toekomst met Vendit
In het huidige retail-landschap staat omnichannel ondernemen centraal. Vendit specialiseert zich in het omnichannel automatiseren en brengt de winkel- en onlinebeleving samen in één systeem waarbij iedereen kan putten uit de data. Van ondernemer tot marketeer en van IT ’er tot boekhouder. Indien het systeem optimaal wordt gebruikt, krijgt een...
BusinessPartner Contentbezig met laden...